تاسیسات فصل اصفهان

تاسیسات سرمایش وگرمایش

تاسیسات فصل اصفهان

تاسیسات سرمایش وگرمایش

تاسیسات فصل اصفهان

فروش پکیج و رادیاتور و کولر گازی اصفهان واجرای موتورخانه حرارتی وبرودتی اصفهان.خدمات فنی تاسیسات اصفهان .فروش لوله واتصالات پنج لایه اصفهان اجرای لوله کشی سرد وگرم وفاضلاب ساختمان اصفهان

نویسندگان

۲۸ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۰
آبان

آیا میتوانیم پکیج دیواری را به عنوان مثال از شهر تهران خریداری نماییم و به عنوان مثال در استان دیگری نصب نماییم ؟


امکان فروش پکیج شوفاژ دیواری ، توسط نمایندگی استان تهران به سایر استان ها وجود ندارد. حتی در صورت خرید پکیج دیواری از استان تهران و انتقال دستگاه توسط شما مشتری گرانقدر به شهر دلخواه ، نصاب مجاز شرکت ایران رادیاتور در آن شهر نمیتواند آن دستگاه را
در محل مورد نظر نصب نماید

لذا حتما و حتما از استان محل نصب پکیج می بایست پکیج را خریداری نمایید

بر روی کارتن پکیج های این فروشگاه نیز مهر استان تهران خورده است و شماره سریال ثبت شده ی بر روی ضمانت نامه ی دستگاه های این فروشگاه نیز مربوط به فقط و فقط استان تهران است




تفاوت پکیج دو مبدل با تک مبدل ؟

تنها تفاوت پکیج تک مبدل و دو مبدل برای مصرف کننده از نظر کاربرد این است که : پکیج تک مبدل بیشتر از پکیج دو مبدل جرم میگیرد.علت آن هم این است که در پکیج تک مبدل آب در مبدل اصلی گرم می شود و پس از آن مستقیم به دست مصرف کننده می رسد که همین شعله ی مستقیم روی آب سرد ورودی باعث ته نشین شدن بیشتر جرم آب شده اما در پکیج دو مبدل یک آب ثابت از مسیر بسته می چرخد و گرم می شود و سپس به مبدل ثانویه انتقال می یابد و از طریق انتقال سیال به سیال ( آب به آب ) آب مورد نیاز مصرف کننده گرم می شود.

پکیج تک مبدل یا دو مبدل ؟

مزایای پکیج تک مبدل ؛ معایب پکیج تک مبدل :
با توجه به توضیحات ذکر شده ی پرسش و پاسخ قبلی در مورد تفاوت های پکیج تک مبدل با پکیج دو مبدل سوال اینجاست که پس پکیج تک مبدل با توجه به اینکه جرم آب بیشتر روی آن تاثیر گذار است مزیت آن نسبت به پکیج دو مبدل چیست و چرا این پکیج تولید میگردد؟
واقعیت این است که پکیج تک مبدل از نظر ساختار به علت نبود برخی از قطعات مانند مبدل ثانویه ، شیر سه طرفه و عدم کارکرد پمپ در مدار آبگرم مصرفی به نسبت پکیج دو مبدل کمی کمتر خرابی دارد زیرا قطعات ذکر شده حذف شده و ساختار آن ساده تر است اما به هر حال خود تاثیر پذیری از جرم آب به نسبت پکیج دیواری دو مبدل باعث شده بیشترین نیاز از طرف مشتری برای خرید و نصب پکیج دو مبدل باشد. با نصب یک سختی گیر زیر پکیج دیواری تک مبدل و تعویض به موقع کارتریج آن میتوان تا حد زیادی از جرم گرفتن دستگاه تک مبدل جلوگیری نمود. البته نصب سختی گیر برای پکیج دو مبدل نیز توصیه می شود.

پکیج فن دار یا بدون فن ؟

بیشترین رغبت از طرف مصرف کننده و البته فروشنده و نصاب پکیج دیواری ، پکیج فن دار می باشد . علت آن هم این است که با توجه به اینکه این نوع پکیج ها محفظه احتراق بسته می باشد به طور مثال در بالکن ایرادی مانند خاموش شدن شعله توسط باد وجود ندارد یا در آشپزخانه باتوجه به اینکه در بسیاری اوقات داکت دودکش کمتر از 15 سانت است یا به صورت مستطیلی می باشد یا فاصله ی پکیج تا داکت کمتر از حد استاندارد می باشد لذا بیشترین درخواست مربوط به پکیج دیواری فن دار است. البته در صورتی که استاندارد های یک پکیج بدون فن در محل نصب رعایت شده باشد بهتر است پکیج بدون فن گذاشته شود تا فن دار . در صورتی که انتخاب شما پکیج بدون فن باشد بهتر است حتما" محل نصب پکیج توسط کارشناسان شرکت ایران رادیاتور بررسی شود

مدل پیشنهادی پکیج برای بالکن چیست ؟

پکیج شوفاژ دیواری فن دار

تفاوت پکیج L و M چیست ؟

پکیج های سری جدید ایران رادیاتور (معروف به سری L) از بسیاری جهات مانند پکیج های سری قدیم ایران رادیاتور (معروف به سری M) می باشد ، مشخصات فنی این دو سری مانند راندمان حراراتی ، حداکثر توان گرمایی ، حداکثر دمای آبگرم مصرفی ، هد استاتیک پمپ و... مانند هم می باشد. مزیت پکیج های سری L در دیجیتالی بودن آن و دارا بودن نمایشگر دیجیتالی و ارائه ی کدهای خطا برای عیب یابی آسانتر ، نشان دادن دمای آب بر روی نمایشگر ، منبع انبساط بزرگتر و هیدروبلاک برنجی می باشد که در سری M این مزایا وجود ندارد که البته همین مزیت ها باعث بزرگتر شدن حجم دستگاه و افزایش وزن سری L به نسبت سری M شده است. قیمت سری L نیز به علت افزوده شدن این مزایا حدود 7 الی 8 درصد بیشتر از پکیج های سری M می باشد.

              
پکیج مدل L ایران رادیاتور                 پکیج مدل M ایران رادیاتور 

نصب پکیج برای واحدهای آپارتمانی زیر 60 متر به چه صورت است ؟

در صورتی که از دودکش دوجداره استفاده شود و یا یک دریچه ی تامین هوا به مساحت 150 سانتی متر مربع نزدیک پکیج شوفاژ دیواری تعبیه گردد که این دریچه همواره باید باز باشد ( البته در صورت تشخیص نصاب مجاز ممکن است این دریچه نیاز به بزرگتر بودن یا شرایط دیگری مطابق با مقررات ملی ساختمان داشته باشد ) نصب پکیج دیواری ( البته پکیج فن دار ) بلامانع است. ضمنا" میتوان پکیج دیواری را در بالکن نصب کرد که مشکلی از بابت تامین هوا وجود نداشته باشد. بالکن نباید هیچگاه حالت مسکونی به خود بگیرد یا پوشانده شود. 
 

هزینه جانبی پکیج چقدر است ؟

 نکاتی مهم در مورد هزینه ها :
قیمت دستگاه پکیج شوفاژ دیواری عبارت است از : دستگاه پکیج دیواری به همراه لوازمی که در داخل کارتن بصورت آکبند و رایگان از طرف شرکت ایران رادیاتور ارائه شده است. ( لوازم داخل کارتن عبارتست از : پیچ و روپلاک نمره 10 چهار عدد + براکت نصب پکیج بر روی دیوار + دفترچه راهنما + کارت ضمانت )
هزینه دیگر اتصالات برای نصب پکیج ، بسته به شرایط نصب متفاوت است(زیرا طول دودکش ، طول شیلنگ های آب و گاز و تعداد اتصالات لوله کشی در هر نصبی متفاوت است)که هزینه ی آن پس از نصب دستگاه پکیج دیواری محاسبه و دریافت می گردد.
هزینه ارسال به هر نقطه ی شهر تهران توسط این فروشگاه پرداخت میشود و برای مصرف کننده رایگان میباشد.
نصب ، راه اندازی و آموزش استفاده از پکیج دیواری توسط نصاب مجاز محصولات ایران رادیاتور انجام می شود که برای مصرف کننده رایگان میباشد.
پس از نصب و راه اندازی پکیج دیواری ، دستگاه به مدت 24 ماه (دو سال) از طرف شرکت صنعتی ایران رادیاتور ضمانت دارد که یک نسخه از ضمانت نامه به مشتری تحویل داده میشود.
هزینه ی ایاب و ذهاب نصاب مجاز محصولات ایران رادیاتور برای بار اول رایگان و در صورت نیاز به مراجعات بعدی(در صورتی که نیاز به مراجعه ی نصاب،از طرف مشتری باشد مانند آموزش مجدد ؛ یا اشکال در شرایط نصب مانند وصل نبودن گاز) به عهده مشتری می باشد.

حداقل فاصله ی پایین ترین نقطه ی دستگاه پکیج دیواری با کف زمین ؟

صد سانتی متر

حداقل ارتفاع دودکش برای نصب پکیج بدون فن ؟

سه متر در صورتی که قطر دودکش 15 سانتی متر مربع باشد و داکت دودکش نیز گرد باشد. البته بهتر است در طبقه آخر ساختمان دستگاه پکیج فن دار نصب شود

پکیج فقط گرمایشی چیست ؟

این پکیج ها برای فضاهایی که فقط به گرمایش نیاز دارند طراحی و ساخته شده است و به علت قیمت کمتر ، سادگی سیستم و سهولت در تعمیر و نگهداری برای فضاهایی که فقط به گرمایش ( بدون نیاز به آبگرم مصرفی ) نیاز دارند بهترین انتخاب است.

چه لوازم حفاظتی برای طولانی تر شدن عمر پکیج دیواری توصیه میشود ؟

نصب سختی گیر پلی فسفات و صافی برگشت پمپ یا همان استرینر و یک محافظ برق استاندارد مخصوص پکیج دیواری توصیه اکید میشود

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل L ?

در صورتی که پکیج دیواری مدل L24ff یا L24cf یا L28ff یا L28ff به اشکال برخورد و کد عیب یابی داد چطور به ایراد آن پی ببریم ؟
در تصویر زیر به شرح هر کدام از عیوب پرداخته شده است.

لازم به ذکر است که این لیست فقط جهت اطلاع مشتری میباشد و انجام هرگونه تعمیرات فقط و فقط باید توسط سرویسکار مجاز شرکت ایران رادیاتور صورت بگیرد . در صورتی که پکیج دیواری توسط مشتری یا سرویسکار غیرمجاز شرکت تعمیر گردد امکان تعمیر پکیج توسط نماینده ی مجاز دیگر وجود ندارد و هرگونه دستکاری دستگاه گازسوزی مانند پکیج دیواری توسط افراد غیرمجاز ممنوع است.
در لیست زیر فقط اشکال باز شدن پرشرسوییچ آب توسط مصرف کننده قابل رفع است و در صورتی که به این عیب برخورد نمودید با ما تماس بگیرید تا تلفنی راهنمایی شوید

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل M و B و E ?

در صورتی که پکیج دیواری مدل M24ff یا M24cf یا M28ff یا E یا B یا M28ff به اشکال برخورد و کد عیب یابی داد چطور به ایراد آن پی ببریم ؟
در تصویر زیر به شرح هر کدام از عیوب پرداخته شده است.

لازم به ذکر است که این لیست فقط جهت اطلاع مشتری میباشد و انجام هرگونه تعمیرات فقط و فقط باید توسط سرویسکار مجاز شرکت ایران رادیاتور صورت بگیرد . در صورتی که پکیج دیواری توسط مشتری یا سرویسکار غیرمجاز شرکت تعمیر گردد امکان تعمیر پکیج توسط نماینده ی مجاز دیگر وجود ندارد و هرگونه دستکاری دستگاه گازسوزی مانند پکیج دیواری توسط افراد غیرمجاز ممنوع است.
در لیست زیر فقط اشکال باز شدن پرشرسوییچ آب توسط مصرف کننده قابل رفع است و در صورتی که به این عیب برخورد نمودید با ما تماس بگیرید تا تلفنی راهنمایی شوید

تعداد پره رادیاتور مورد نیاز ؟

محاسبه ی تعداد پره رادیاتور :
برای محاسبه ی تعداد پره رادیاتور مورد نیاز فرمول های مختلفی وجود دارد که بسته به شرایط محیطی محل نصب و بازدهی و ظرفیت حرارتی رادیاتور، ضرایب آن متفاوت است. اما به طور معمول در شرایط آب و هوایی معتدل مثل تهران یا اصفهان و شیراز برای طبقاتی که سقف آن پشت بام است و یا طبقه ی پایین واحد مسکونی پارکینگ است 110 کیلوکالری برای هر مترمربع و برای طبقات وسط 90 کیلوکالری جوابگوی گرمایش را میدهد. اما به هر حال بهتر است برای کارشناسی و محاسبه ی تعداد پره رادیاتور با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما بهترین انتخاب را برای شما انجام دهند.

هزینه جانبی رادیاتور چقدر است ؟

هزینه ی نصب هر بلوک رادیاتور به عهده مشتری است.
با توجه به اینکه نصب رادیاتور رایگان نیست لذا مشتری میتواند نصب آن را به لوله کش محلی بسپارد.
هزینه ی لوازم نصب هر بلوک رادیاتور به عهده مشتری است.
در صورتی که مشتری از این فروشگاه فقط رادیاتور خریداری نمایند (بدون پکیج شوفاژ دیواری) هزینه ی ارسال رادیاتور به عهده مشتری است. فقط و فقط هزینه ی ارسال رادیاتور به همراه پکیج دیواری در شهر تهران رایگان بوده و توسط این فروشگاه پرداخت میشود.
در صورتی که مشتری از این فروشگاه فقط رادیاتور خریداری نمایند (بدون پکیج شوفاژ دیواری) هزینه ی ایاب و ذهاب نصاب به عهده مشتری است.
هزینه ی ارسال رادیاتور جداگانه و هزینه ی ایاب و ذهاب نصاب نیز جداگانه می باشد.
مدت ضمانت رادیاتور آلومینیومی ده سال (10 سال) می باشد.

آکس بندی رادیاتور در لوله کشی باید چقدر باشد ؟

حد فاصل دو لوله ی رفت و برگشت رادیاتور که از دیوار بیرون می آید را آکس لوله های رادیاتور می نامند که این اندازه باید استاندارد باشد و اگر شما رادیاتور با آکس 500 میلی متر یا 50 سانت می خواهید خریداری نمایید بهتر است برای نصب دقیق و استاندارد رادیاتور این فاصله دقیق توسط لوله کش شما رعایت شود. بیشترین تعداد فروش و نصب رادیاتور مربوط به آکس 500 می باشد و لوله کش های رادیاتور نیز در اکثر اوقات آکس 500 را انجام میدهند اما اگر بخواهید ارتفاع رادیاتور شما کوچک تر یا بزرگتر شود پس از انتخاب آکس مورد نظر رادیاتور که معمولا 200 و 350 و 500 و 600 می باشد و پس از حصول اطمینان از وجود این آکس در انواع رادیاتورها از لوله کش بخواهید به اندازه ی  آکس مورد نیاز شما لوله کشی نماید . البته آکس های دیگر مانند 400 و 555 و غیره نیز وجود دارد که برای اطلاع از انواع آکس های رادیاتور میتوانید به مشخصات ابعادی رادیاتورهای ایران رادیاتور در منوی رادیاتور وب سایت ما و بررسی فاصله ی لوله های رادیاتور بر روی شکل رادیاتورها مراجعه یا با ما مشاوره نمایید
در شکل زیر فاصل ی دو لوله ی رفت و برگشت رادیاتور یا همان آکس رادیاتور با نماد B مشخص شده است که لوله کشی رادیاتور ها نیز باید با رعایت این آکس بندی انجام شود.

هواگیری رادیاتور ؟

با یک آچارهواگیری رادیاتور که در همه ی تاسیسات فروشی ها وجود دارد و یا یک پیچ گوشتی دوسو کوچک با پیچاندن پیچ هواگیری به سمت خلاف عقربه های ساعت ؛ هوای رادیاتور خالی شده و پس از خروج مقداری آب از رادیاتور پیچ هواگیری را مجدد ببندید.

 

 

چرا رادیاتور هوا میگیرد ؟

 به علت واکنش آبگرم داخل رادیاتورها با فلز آلومینیوم یک واکنش شیمیایی رخ میدهد که 

منجر به بوجود آمدن گازی می شود که به اصطلاح به آن هواگرفتن رادیاتور می گویند.
هواگرفتن رادیاتور منجر به این میشود که راندمان رادیاتور پایین بیاید و تعدادی از پره های رادیاتور گرم نشود.

در صورت هواگیری ممتد رادیاتورها راه حل چیست ؟

در صورتی که بارها و بارها رادیاتورها را هواگیری کنیم و باز ببینیم بعد از مدتی هوا میگیرد راه حل استفاده از مایعی به نام فرناکس است . بدین صورت که مایع فرناکس را در مسیر رفت رادیاتور میریزیم. باید توجه داشت که پس از ریختن این مایع در مسیر گرمایش نباید در این مسیر هیچ جا نشتی وجود داشته باشد و پکیج شوفاژ دیواری نیز بایست کاملا آببند باشد و نشتی در زیر آن و قطعات پکیج وجود نداشته باشد . زیرا در این صورت مایع فرناکس از مسیر گرمایش در اثر مرور زمان خارج می شود. بهتر است تزریق مایع فرناکس توسط سرویسکار مجاز صورت بگیرد

بهترین مدل رادیاتور ؟

اگر مشکل هزینه برای مشتری وجود ندارد ، مدل های گران قیمت تر یعنی کال یا سولار و یا دست آخر مدل ترمو از بهترین مدل های رادیاتور می باشند. این مدل ها دارای بیشترین بازدهی گرمایشی هستند

  • مجید آیین
۲۹
آبان
برای شارژ گاز چیلر ابتدا بایستی سیستم را تحت فشار گاز ازت تست واز عدم نشتی در کلیه نقاط سیستم اطمینان حاصل نمود . از سالم بودن فیلتر درایر یا کر درایر اطمینان حاصل نمود .میزان روغن کف کمپرسور چک شود تا1/2 شیشه سایت گلاس باشد در صورت کمبود شارژ گردد .سپس با تخلیه گاز ازت سیستم تحت وکیوم کامل قرار داده شود تا عاری از رطوبت وهوا گردد . حدود 4ساعت سیستم تحت تست در حالت وکیوم بماند .آنگاه پس از عدم تغییر در فشار وکیوم میتوان نسبت به شارژ سیستم اقدام نمود.
نکاتی که قبل از شروع شارژ بایستی انجام شود 1-هیتر کمپرسور برای مدت حداقل 4ساعت قبل از شارژ جهت گرم شدن روغن کمپرسور در سرویس قرار داده شود .2- کلیه شیر های سیستم در حالت باز باشند مسیر آب اواپراتور باز وپمپ آب در سرویس قرار داده شود واز سیتم هواگیری کامل انجام شده باشد .اگر کندانسور از نوع آبی است بایستی ضمن چک نمودن فن وتسمه ها و تمیز بودن سیستم و وصل وارتفاع آب در تشتک کولینگ تاور قبل از استارت چیلر واقدام به شارژ 20دقیقه زودتر پمپ و فن کولینگ جهت خنک شدن آب روشن گردد .حال میتوان با برقراری اتصالات شیلنگهای منیفولد شارژ به سیستم و سیلندر گاز فریون  ابتدا هوای داخل شیلنگها پرچ گردد سپس سیستم در حالت خاموش تا فشار حداقل 50psi بوسیله یاز نمودن مسیر کپسول گاز وسیستم شارژ گردد. سپس با جمپر نمودن کنترل لوپرشر سیستم استارت و شارژ ادامه یابد سیستم باید تا فشار ساکشن حدود 75psiو دیسچارج حدود260psi شارژ گردد و سایت گلاس بصورت پر باشد و آمپر مصرفی کمپرسور در حالت فول لود کامل ودمای آب 12درجه سانتیگراد با آمپری که روی پلاک سیستم همخوانی داشته باشد .در پایان شارژ بایست لوپرشر از حالت جمپر خرج و به حالت اولیه برگردد.برای تست درایر بایستی دمای گاز ورودی به درایر با دمای گاز خروجی از درایر یکسان باشد .در صورت افت دما در خروجی درایر دال بر گرفتگی و عملکرد نامناسب درایر است. در سیستمهایی که روغن کمپرسور از روغنهای معدنی یا مینرال اویل شارژ شده نمیتوان از گازهای جدید وسازگار با لایه اوزن مانند R407C یا 134Aاستفاده نمود و این گازها فقط با روغن پلی استر قابل استفاده میباشد .اما گاز های قدیم مانند R22 ,و...را میتوان با هر در روغن در سیستم شارژ نمود

  • مجید آیین
۲۷
آبان

چگونه اینورتر از کیف پول شما مراقبت می کند؟

داستان را از کلان شهرهای ایران آغاز می کنیم. چقدر آلودگی هوا از نظر ما جدی است؟ چقدر تحت تاثیر افزایش نجومی هزینه های مندرج در قبوض آب، برق و… قرار گرفته و با استرس به دنبال راه چاره ای گشته‌ایم؟ به عنوان یک شهروند، حق ما تنفس هوایی پاکیزه است که به واسطه داشتن آن هزینه سربار روی قبوض آب و برقمان نیاید؛ و این موردی است که شرکت‌های عرضه کننده تهویه مطبوع اینورتر داعیه آن را دارند؟ آیا به راستی چنین است؟ به طور واضح می توان گفت، سیستم‌های جدید تهویه مطبوع با داشتن تکنولوژی‌هایی نظیر فیلتر محافظ چندگانه و پلاس¬مستر آیونایزر که به تایید سازمان‌های استاندارد بین‌المللی رسیده‌ می‌توانند تا ۹/۹۹ درصد باکتری‌ها، مواد حساسیت‌زا و ویروس های معلق در هوا را حذف کرده و تازگی و طراوت هوای خانه را تضمین کنند؛ اما پرسش اصلی ما بر سر هزینه انرژی مصرفی این کولرهاست.

آیا با خرید یک دستگاه تهویه مطبوع اینورتر متحمل پرداخت هزینه‌های اضافی و گزاف نمی‌شویم؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال باید ببینیم اساسا اینورتر چیست؟

اینورتر به زبان ساده یک کیت الکترونیکی است که سر راه کمپرسور قرار می‌گیرد و باعث می‌شود کمپرسور به صورت دور متغییر کار کند. در واقع در کمپرسورهای قدیمی وقتی دما را مثلا روی ۲۲ درجه تنظیم می‌کردیم، موتور با تمام توان کار کرده و هنگامی که دمای محیط به ۲۲ درجه می‌رسید، خاموش می‌شد و اجازه می‌داد دما افزایش یابد. به این ترتیب، حجم بالایی از انرژی هدر می‌رفت. در تکنولوژی اینورتر، هنگامی که دما به درجه تنظیم شده رسید، بجای خاموش شدن کمپرسور، دور موتور کاهش می‌یابد و دما را ثابت نگه می دارد در نتیجه، صرفه جویی بزرگی در مصرف انرژی صورت می‌گیرد.
البته همه داستان این نیست. در سیستم‌های جدید تهویه مطبوع، تکنولوژی اینورتر موجب شده شروع کار کمپرسور در دور پایین صورت بگیرد و به تدریج دور افزایش یابد. به این ترتیب، با فشار ضربه ای استارت و اتلاف انرژی روبرو نیستیم. به علاوه، شیرهای انبساطی در مسیر کمپرسور تعبیه شده که در مصرف برق اولیه صرفه جویی می‌کنند. اما، ویژگی ضد اتلاف انرژی اینورتر زمانی که دمای محیط به درجه تنظیم شده رسید، خود را نشان می دهد. کاهش دور موتور باعث می شود تا به عنوان مثال یک دستگاه ۲۴ هزار که بین ۹ تا ۱۰ آمپر مصرف برق دارد، به سطح مصرف خیره کننده ۳ الی ۴ آمپر برسد. جالب است بدانید، میزان مصرف کولر آبی ۷ هزار در حالت دور بالا (که خنک کنندگی بسیار کمتری از سیستم های تهویه مطبوع دارد) حدود ۷ آمپر است.
نتیجه گیری با خود شماست. تهویه بهداشتی و مصرف مدیریت شده و تا ۶۰ درصد صرفه جویی امتیازاتی است که تکنولوژی اینورتر به همراه دارد. البته توجه داشته باشید هر دستگاه برای فضای مشخصی ساخته شده است. هنگامی که ظرفیت دستگاه پایین تر از محیط نصب شده باشد، طبیعی است که میزان اتلاف انرژی افزایش یافته و مشتری قادر به تجربه هوایی دلپذیر نخواهد بود. پس، به هنگام خرید نظر کارشناسان فروش را بپرسید و به هم‌خوانی ظرفیت دستگاه با محیط توجه داشته باشید.

اما نکته مهم در انتخاب کولر شهر یا نوع منطقه آب و هوایی می باشد که اگر در بدترین شرایط زیر ۴۶ درجه سانتیگراد باشد سری های معتدل از نوع اینورتردار و بدون اینورتر پاسخ گوی نیاز ما خواهد بود در صورتی که دما بالا ۴۶ تا ۵۴ درجه سانتیگراد باشد سری تروپیکال پیشنهاد می شود.

توجه داشته باشیم کولرهای اینورتردار با گاز R410Aبه نسبت کولرهای دورثابت R22 دارای سرمای کمتری می باشند و بیشتر برای فضاهای آپارتمانی با تابش نور کم پیشنهاد می شود.

  • مجید آیین
۲۷
آبان

نصب تجهیزات موتورخانه حرارتی وبرودتی شامل لوله کشی .نصب پمپ وشیرآلات.نصب منابع کوئلی.نصب دستگاه سختی گیر .نصب دیگ وبویلر.نصب چیلر .واجرای موتورخانه بطور کامل .نصب مدارات برقی وتابلو برق موتورخانه وسیم کشی. راهندازی موتورخانه .شارژ گاز چیلر .انجام تعمیرات موتورخانه.تعمیر مشعل .تنظیم مشعل 

  • مجید آیین
۲۷
آبان

فروش انواع مدلهای پکیج و رادیاتور بارلی کلاسیک- فلت-فلت لاین الگانت

رادیاتور دکوراتیو فولادی یا پنلی فلت لاین  (دو کنوکتور )

طراحی زیبا و منحصر بفرد با خطوط افقی در سطح رادیاتور
زیبا و با دوام
دارای خط تولید اتوماتیک و جوشکاری یکنواخت.
حجم آبگیری فوق العاده کم که موجب بالارفتن سرعت انتقال دما میشود.

مقاوم در برابر هر نوع خوردگی.

بازده انرژی 100%
سازگار با انواع پکیج.
دارای 10 سال گارانتی طلایی.
جوشکاری اتوماتیک اتصالات ورودی و خروجی.
تست در فشار هوای 13 بار که امکان رادیاتور در فشار 10 بار و استفاده در ساختمانهای تا 22 طبقه را ممکن میسازد.
امکان تولید رادیاتورها با سه کانوکتور و طول سه متر

  • مجید آیین
۲۶
آبان

tasfa@

  • مجید آیین
۲۳
آبان


  • مجید آیین
۲۳
آبان


  • مجید آیین
۲۱
آبان

در چیلرهای تراکمی بواسطه اینکه از سیلندر وپیستون جهت تراکم گاز استفاده میشود و همانطور که مشخص است مایع قابل تراکم نبوده و چنانچه  ورود مایع به داخل سیلندر کمپرسور اتفاق بیافتد در اثر کار کمپرسور وتراکم منجر به شکستن سوپاپها و گاهی موارد موجب شکستن دسته شاتون میگردد  .جهت جلوگیری از این اتفاق نحوه خاموش شدن سیستم در زمانی که دمای آب خروجی از اواپراتور به رنج تنظیمی ترموستات رسید وبایستی سیستم خاموش کردد یکعدد شیر برقی در مسیر خط مایع خروجی از کندانسور ودرست قبل از شیر انبساط تعبیه میکنند و ترموستات در زمان فرمان قطع بیکباره کمپرسور را خاموش نمیکند بلکه ابتدا به شیر برفی فرمان قطع میدهد یعنی مسیر فاز شیر برقی را قطع و در این حالت شیر برقی بسته ومسیر را مسدود میکند و کمپرسور در این حالت هنوز به کار خود ادامه داده تا با مکش گاز داخل محفظه اواپراتور وقدری هم گاز داخل قسمت ساکشن کمپرسور باعث افت فشار خط ساکشن شده و تا فشار حدود 25 PSI میرسد در این حالت کنترل لوپرشر سیستم با افت فشار حس شده فرمان قطع به کمپرسور میدهد که به این حالت پمپ داون میگویند . این عمل باعث میشود تا در طول خاموش بودن سیستم تا زمان استارت مجدد گاز در محفظه کمپرسور جمع نشود تا در اثر گذر زمان و سرد شدن به مایع تبدیل شود ودر حین استارت مجدد با فرمان ترموستات تجمع مایع باعث آسیب به کمپرسور گردد

  • مجید آیین
۲۱
آبان

یکی از راههای تشخیص اینورتر بودن واقعی کولر گازی این است که به پلاک مشخصات کولر نگاهی بیندازید .در کولرهای اینورتر نوع گاز R-410 میباشد در صورتی که گاز کولرهای غیر اینورتر R-22است .تفاوت دیگر در کیت الکترونیکی است که در داخل یونیت کمپرسور وکندانسور نصب میگردد که در کولرهای اینورتر کیت بزرگتر و شامل تجهیزات بیشتری نسبت به کولرهای غیر اینورتر مشاهده میگردد. مورد بعدی که میتوان تفاوت این دو را باهم قیاس کرد در سنجش آمپر مصرفی کمپرسور در حال کار میباشد در کولرهای معمولی ]مپر مصرفی تا نزدیک 10آمپر و تقریبا ثابت ویا با تغییرات جزئی روبرو میاشد در حالی که آمپرمصرفی کولرهای اینورتر در حدود3/5آمپر و دائما در حال تغیی است به لحاظ اینورتر بودن تغییرات آمپر زیاد وقابل مشاهده میباشد .مورد بعدی در کولرهای اینورتر تعداد سیمهای خروجی از کمپرسور بیشتر میباشد ودر حال کار کمترین استپ را در حین خنک کردن دارد و با خنکتر شدن محیط صدا ودور کمپرسور آرامتر میباشد

  • مجید آیین